کاهی از خودت دلگیری...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 
 
گاهی دلت بهانه هایی میگیرد که خودت انگشت به دهان میمانی
 
 
 
گاهی دلتنگی هایی داری که فقط باید فریادشان بزنی اما سکوت میکنی
 
 
 
گاهی پشیمانی از کرده و ناکرده ات
 
 
 
گاهی دلت نمیخواهد دیروز را بیاد بیاوری
 
 
 
انگیزه ای برای فردا نداری و حال هم که...
 
 
 
گاهی دلت میخواهد زانوهایت را تنگ در آغوش بگیری
 
 
 
و گوشه ای گوشه ترین گوشه ای...
 
 
 
بشینی و فقط نگاه کنی
 
 
 
گاهی چقدر دلت برای یک خیال راحــــــــــــــــــــــــــــــت تنگ میشود
 
 
 
گاهی دلگیری...شاید از خودت


نظرات شما عزیزان:

saeedsingle
ساعت14:53---20 خرداد 1393
چرا نمیااااااااااااااااااااااای
آآآآآآآآپــــــــــــــــــ کـــــــــــن

پاسخ:سعید جااااااااااانم چون فصل امتحاناته کمتر آپم عزیزم


KAMRAN
ساعت14:21---20 خرداد 1393
پرنده اى که مقصودش کوچ است به ویرانى لانه اش نمى اندیشد
پاسخ:مرسی عزیزدلم....


ملیکا ( توپولوهای ناز )
ساعت12:02---20 خرداد 1393
اخ ک من همیشه از خودم دلگیرم
پاسخ:الهی فداااات شم عزیزم ..........مرسی خودمی


saeedsingle
ساعت18:02---19 خرداد 1393
هعی خداااااااااا

پاسخ: عزیزم ناراحتیتو نبینم......


نیما
ساعت14:06---19 خرداد 1393
اسما جون تو دلت تنگ باشه من خودمو میکشما...دلت برامن گشاد شده؟
پاسخ:خخخ فداااااات شم دل منم برات گشـــــــــــــــــــــاد شده!!!


نیما
ساعت14:05---19 خرداد 1393
آریا کیه هان؟زودباش بگو بینم چندتا منو دوست داری؟
پاسخ:خخخ از دست تو نیماااااااا...........تو رو 1000تا دوست دارم از آریا هم بیشتر!!!!


......
ساعت0:12---19 خرداد 1393
یه زمانی اونقد زانو زدمو نیگا کردم.....هیچ اتفاقی نیفتاد.....فقط حسرت همین وقتا رو خوردم که چرا به جاش کاری دیگه نکردم....دیگه نمیزارم اینطوری بشه....

پاسخ:مرسی از نظرت مهدی جاااااااااااان


saeedsingle
ساعت0:11---19 خرداد 1393
ممنون از حضور گرمت
و نظرای زیبات

بازم بیا
خوشحال میشم
پاسخ:خواهش میکنممممممممممممم...مرسی که بهم سر زدی سعید جووون


جواد
ساعت23:37---18 خرداد 1393
خیلی باحال بود خیلی خندیدم ایــــــــــی خدا ااااااااا من اینجا چیکار میکنم؟کمکککککککککک دیونه شدممممم
پاسخ:خخخ مرسی عزیزم از نظرت


شادی
ساعت22:12---18 خرداد 1393
اسما گلی همه نظراتتو تایید میکنی حضور فعالم به گووووش همه برسه!!!!!برمممم درس بخووونم توام با این وبت خرخون مثل تو که مخ ندارم....بووووووووووووووس
پاسخ:قربوووونت برمممم خرخون عمته!!!!!!!


شادی
ساعت22:11---18 خرداد 1393
دلتنگی یعنی خلوت تنهاییت

از آسمون پاییزی ابری تر باشه !


شادی
ساعت22:11---18 خرداد 1393
دلتنگم نه دلتنگ تو

دلتنگ اینکه یه روزی هوامو داشتی

دلتنگ اینکه هر لحظه به یادم بودی

دلتنگ هر دقیقه شنیدن صدات

دلتنگ تا صبح بیدار موندنت فقط به خاطر اینکه دل من گرفته

دلتنگ اینکه اسممو سوالی صدا کنی

دیدی ؟ من که دلتنگ تو نیستم !
پاسخ:اوهوووووو شادی عااااشق شده


شادی
ساعت22:10---18 خرداد 1393
عجب وفایی داره این دلتنگی !

تنهاش که میذاری میری تو جمع و کلی می گی و می خندی

بعد که از همه جدا شدی از کنج تاریکی میاد بیرون

وایمیسته بغل دستت و دست گرمشو میذاره رو شونت

برمیگرده در گوشت میگه : خوبی رفیق ؟ بازم خودمم و خودت !
پاسخ:عجب..............خخخخ فدات شادی من


شادی
ساعت22:08---18 خرداد 1393
خـــــــــــــــــدا آریا و مهتاب رو خفه کنه مثلا اسما گفته بودی ساعت 9 به روز میشی خاک تو مخت نفسم من باز دیر اووومدددددم
پاسخ:ااااااا خدا نکنه...........عزیزدلم یکی طلب تو


مهتاب
ساعت21:53---18 خرداد 1393
اسما گلی فدات شم من دلت دلتنگ کیه؟؟؟نکنه دلتنگ آریای من هااااا؟؟؟؟اونم که همش تو وب تو پلاسهفداااااات شم دووووست دارم
پاسخ:فندقم فدااات شم منو وارد بحثهای خصوصی نکنی...این وبم آخر دردسر نشه!!!!فدااااااااااااات عشق اسما دووووست دارم


ariya
ساعت20:00---18 خرداد 1393

پاسخ:آخه آریاااااا تو ناراحت باشی دلم میگیره هاااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:,ساعت 19:45 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت